Friday, November 30, 2012

TAPI AKU??...


                                      *krikk krikk*...
                     ade orang tak???korang tido lagi ke..??
*guess who?fashe kan?haha...*
hahaha..just kidding..ok..bfore post ni aku da tulis satu.
entah mangape dengan tidk semena mena dah kemane ontah post tu.dah nak habes la aku tulis..memang seronok la perasaan dye..*puihhht*
so adekah terpakse aku menulis lagi???
oh yess of course,,saye kan rajen...*wekkk*


tak,,sebenarnye mlm tdi,,adela skit aku story mory ngan adek aku yg second last tu..*mcm ramai je adek aku*..cehhh..lpas tu dye tergelak tak masal tau..dye ckap sjak aku keje ni slang aku dah ke arah orang sni..kekelantan dan keterengganuan..mengong..padahal mak ayah aku yg dah lame duk sini pon maseh bole mgekalkan identiti mereka yg asli..cehhh..tak menahan ayat..TAPI AKU???...cehhh..tak masal..baru brape bulan duduk sini dah overrr..nak tahu tak ni semua salah siape??
salah siape lagi ...'ABANG NEPAL LA'..haha..tak ah..ksian dyorang..kalo dyorang tahu aku tulis psal ni msti dyorang smakin mndekati aku..hahaha..berangan lebihhh..
*mcm ni la perasaan nye*


kerja kat tunas manje tak dela susah mane..'SENANG JERR'...kalo korang nak tahu la..
kerja aku hanye tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang. tampal harge susun barang....ok4..aku stop..just nak korang tahu..hehehehe..over skik ohh..kadang2 aku wat gak kerja lain.jd unofficial cashier , buang kotak..maklumlah aku kan TOUGH...hahaa..byak gak kerja kau wat kan.patutnye aku dah naik pangkat dah..*cehhh*..gji pertame pon blom dpat lagi dah berangan lebih..apeda...


well..just nak cari pengalaman..tak terniat di hatiku utk menghampiri 'abang nepal'...hahaha..tak habes lagi nepal ehh..pgalaman tu tak bole dicari. sama ada bwah katil,dlam toilet.bwah kerusi.bwah meja makan..ok3 fine,,aku mrepekss lagi..MAAFKAN SAYA..
KITA SENDIRI YANG PERLU MENCIPTA PENGALAMAN ITU..yeke???konon jerr..euwwww..
*hahahaha*


sweet kan aku???haha,,,
tu je rase nye dari saye..maafkan sekirenye ade keterlanjuran bahasa..
maafkan saye 'ABANG NEPAL'..
nak juga lagi..hahaha..
ok crews..BYE.
ASSALAMUALAIKUM.







2 comments: