Friday, November 30, 2012

nothing...............


                                                              oOopsss..
                                                              nama saya NUR SYAHIRAH BT RAMLY.
                                                              saya la penulis bg article 'TAPI AKU' dan 'FIRST TIME'...
*takott*
sekiranya anda mendapati bahawa penulisan saya berada di tahap yang membanggakan sila hubungi saya di talian maxis dan celcom..tetapi jika anda berasa sebaliknya,hidup anda sudah tidak lama .
hahaha..takot sudaa ka??


dont know what to say more.....
'saye bukan shje bijaksana , bijaksini , bijak situ , bijakthere'
                                                                                     *lawak ke der*. tgok la korang..                                              
*jozan*

               mesti korang ketawa gile.hahaha..lagi2 jozan..


  entah mengape aku merepek petang2 ni..maafkan saya..laparr la
                      pulokk..okla semua..mohon undur diri..
BYE,
ASSALAMUALAIKUM.



jage diri semua.jgan nakal2 ehh..i will always remember to love u..dont worry...bye again.....




No comments:

Post a Comment