Saturday, July 28, 2012

budak HOT nak tunjuk gambar










oke..at last aku berjaya dapat gamba aku di bumi kluster.. ni muke aku sekarang..boleh la tatap lame2..aku tau korang rindu..err..hehehe..kitorang ppu pakai baju hijau nie..kalau aku balik pedas dah boleh jd KP..ngee~







nie budak-budak kelas aku


cuba teka sape yg pakai songkok tu??




tadaa...nashrul hafiz





time prep malam..aku blaja weyh..

sebenarnye la kan..ade je gambar aku nan daq2 klas aku..tapi aku ta nak letak coz senyuman aku itu satu kepalsuan..kegembiraan aku disini hanya kepura-puraan..tu satu fakta yang korang kena tau..

1 comment:

  1. Perghhhh apabila seorang pm menjadi pengawas disekolah shams. Like awesome gila you go girl. I sokong dari belakang you. I miss that tudung hitam. Hehehe :-D

    ReplyDelete