Saturday, July 21, 2012

oke..turn aku lak..

hye korang..mesti korang semua rindu aku kan..tau tu..hahaha

seperti yg sedia maklum , aku masuk form 6..tetapi sekarang dah ta panggil form 6 tau..panggil program persediaan universiti a.k.a ppu..


dalam benak pikiran aku..tak pernah terfikir walau sedetik akan masuk sekolah balik..tp.. Allah dah aturkan yang terbaik untuk hambanya..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..ade something yang ade dekat shams yang perlu aku cari..

kalau nak cerita dari awal sampai akhir..panjang cerita nye..so,aku ringkaskan..hari first honestly aku nanges gila2..kak ctk jadi mangsa aku..hehehe..tapi siyes mang sedeh..sebab aku sorang jep perempuan dari smkap..tapi lame-lame aku oke jep..err yeke oke??





 shams  vs  pedas



byk sgt bezanya yg tak perlulah aku nyatakan kat sini..karang kantoi lak dekat budak shams aku kutok sekolah tu..hehehe.tade la.due2 sekolah ade lebih dan kurang masing-masing..

disebabkan aku masih pelajar sekolah...aku tak bleh bawak henset mahupun kamera ke skolah..so ..aku tade gamba la nak letak..nanti bile2 aku upload gamba aku kat sane..oke eh..untuk pengetahuan korang..form 6 skarang pakai sistem modular yg mggunakan sistem semester same jep macam korang..hujung taun ni..tgh tahun dpn..n ujung taun depan aku ade exam ..pointer setiap exam tu akan dikumpulkan menjadi result STPM kitorang..so kita semua tade beza sebenarnya..eh..ade sebenrnye...aku still pakai baju sekolah..

subjek yg aku ambik adalah:- pengajian am
                                           - arab
                                           - syariah
                                           - usuluddin
                                           - ekonomi
                                           -and also MUET

tanggal 2.7.2012 yg lalu..maka dengan rasminya aq menjadi kp smka shams wat pengetahuan semua...kelakar tak??  kadang2 aku lupe aku ni kp naseb baik kengkawan aku ingatkan aku...parah tol..


weyh korang..cite ni aku sambung nanti.....aku nak study..lupe mggu depan ujian..


                                                                                                                       





No comments:

Post a Comment