Friday, November 30, 2012

first time..

*gambar hiasan*

ASSALAMUALAIKUM,,
*tak jawab dosa , jawab sayang*~
 pasti anda semua tertunggu-tunggu update dri saye.,*puiih*
well,im doing just great this holiday,*emm not that great*,,sigh,,haha
dah hampir sbulan aku terbongkang kat rumah,mnternak lemak utk diimport and eksport,,
haha,,akhirnye i've made a decision yg aku nk try  new thing..JOB!!!
tak dela vogue mane kerja tu,,just some ordinary store with extraordinary guys ,,haha,,NEPALians..
huhh..abg2 nepal yang tak berape hot..*mcm la aku hot sgat*..
first time kerja bersama 'foreigners'..its kind of weirdo..takott kot..but since it has been for a week its getting much better with them,,*i guess*..*gambar hiasan*hahaha..
TUNAS MANJA..thats my office..*ceitt*..konon office..haha..
move on.mcm2 kerenah customers dah aku tgok.
  • cari barang tak jumpe baru nak tnye.
  • baru masok.tak cari lagi.dah tanye.
  • saje tgok2.
  • anak nak bli permainan tp parents bg alasan tak jual.kat rumah dah ade.
  • mak kejar anak sambil bwak bulu ayam*tunas manja property* sebab anak mgade nak mainan.
  • anak ugut mak nak lari rumah sbb tak dpt bli mainan sambil mnangis.*aksi kelakar*haha
  • and last but not least...etc..haha
tapi dlam byak2 customer.ade satu kisah yg myentuh hati aku...............<3 br="br">ALKISAHH~ade seorang pak cik.chinese.berjalan jalan di sekitar ruang mainan.seakan mencari sesuatu yang tidak pasti.sambil membelek satu persatu mainan di ruang itu.dri segi luaran.pak cik itu seperti baru pulang dri kerja.bserta muka sdikit lesu slepas penat memerah keringat..tap dlm pada itu masih mampu memberi senyuman seorang ayah kpd aku.dlm hati aku rase dia mncari sesuatu yg berguna utk anknya.*terharu aku*..kemudian dia memegang sesuatu yg myerupai Ipad.just for kids its called Ypad.
then.he told me to try this kind of toy..main sambil belajar.touch and it will play byak sound .cth a for apple and byak lg.ade dwibahasa.pastu pak cik tu bertnye kpd aku harga mainan tersebut.RM20 something.dri riak muka die aku dpat rse dye nak bli tapi ...................fham2 la..lpas tu dye kate..ok saye angkat.~
maybe care pnulisan aku tak mmberi impak tp kalo aku dpat rakamkan saat itu sekali lagi.aku mungkin mampu mgalirkan air mate...how sad.=(
      
SO APPRECIATE YOUR PARENTS..




ok..maybe aku tak pandai edit blog tapi WHATSSEVERRR..
i try my best to make u smile always.
ok then.BYE.
ASSALAMUALAIKUM..


No comments:

Post a Comment