Monday, January 28, 2013

JOM ! :D

bismillahiwalhamdulilah . kobla kullu syai' . nasykurullahu taala ala nikmatihi  wa sihatihi wa rizkihi . sollatu wasallamuala nabiyi waala alihi wasohbihi ajamain .

assalamualaikum :)

salam sayang . hehe . ape khabar sahabat2 sekalian ? sihat , sakit ? sorry kalau lame tak update khabar brite kalian2 sume .. aku tahu sume bizi menuntut ilmu kann .. dalam hadis pon ade menyebut --->
Daripada Abu Darda' r.a katanya :

"saya mendengar Rasulullah s.a.w bersabda :
Sesiapa menempuh suatu jalan untuk mencari sesuatu ilmu pengetahuan di situ , maka Allah akan memudahkan untuknye suatu jalan menuju syurga" .

MAKA BERUNTUNGLAA ORG2 YG MENUNTUT ILMU :)

hehe .. actually point aku bkn itu ,, cenggini , trus masuk point ehh .. aku nk ajak korg sume g vacation or lbh tepat lagi bersiar2 or melancong . HADAF utama mstilah
* NAK RAPATKAN UKHUWWAH YG SEDIA RAPAT NIE :)
*nk tukar2 crite
*tgk tumbesarn korg ( hehe)
*luas pmndgn
*experience
*nk bwt aktiviti sme2
*luangkan mase same2 . [yelah nt dh kawen , susah nk jumpe.LOL]
*ect

okayy ,, so aku nk tye korg bile korg strt cuti sem ? dr tarikh ble ? brpe bulan ? so nt aku blh setting mse , tmpt . I-ALLAH . yg penting respon, okayy ?
aku ade survey2 laa ,, kat mne tmpt syok kann nak luang mase brsme ?
so , mule2 rse nk g PULAU PERHENTIAN , TERENGGANU . kalo dok situ , tmph chalet . blh snorkelling kott . i'm not sure sgt .. rse mcm xjd je .. tp  iallah one day kite pgi sne rmi2 nakk ..?? hehe

tp yg lbih mnarek minat aku , tmpt kat TERENGGANU jugak , dekat SETIU ..
safwan nye dak klas bru g rehlah ,, n aku rse cam interesting .. so tak hairan laa , kalo gmba2 dbwh ade gmba sfwn n frens .. hehe .. kat sini kite blh sewa chalet . 1 bilik dlm 100 jee .. blh muat 5-6 org .. tp mcm xbese kite .. buleh sumbat sesumbatnyee .. haha :).. okayy ,, lepas tu . kat sini ade kolam mndi .. pastu  boleh buat bbq , aktiviti kayak , men bsikal , flying fock , jungle trekking , river cross .. n mungkin byk lg .. aku pon tk pnh pegi . tp respon org yg g sini kate --> mmg best .. so tunggu apa lagi ?? SIMPAN DUET EHH ,, aku bg tau awal2 niee .. hehe .. tak saba nk jumpe korg :) hope sume on eah :D

so , tatapan dibawah di AGRO RESORT SETIU .









 ape2 nanti RESPON EHH .. aku nk buat bancian .. hee ..
skian , wasalam .

 -nani zamri-


1 comment:

  1. disebabkan tempat ni kat Ganu..kalau aku free nanti aku pergi survey dulu ahh tempat ni..UniSZA ngan Setiu tak jauh sangat..dalam 1 jam lebih sampai lahh muahahahahahahahaha..kang silap silap aku pi join sensorang je lalalalala ~~

    -Aby yang kejam-

    ReplyDelete