Friday, February 26, 2010

give as a FRIEND







SAHABAT adalah kebutuhan jiwa yang mesti terpenuhi.Dialah LADANG HATI , yang kau taburi dengan kasih dan kau diselubungi dengan penuh rasa terima kasih. Dan dia pulalah naungan dan pendianganmu. Karena kau menghampirinya saat hati lapar dan mencarinya saat jiwa butuh KEDAMAIAN..






Saat diriku kesepian. Aku diberi anugerah oleh ALLAH, hadiah yang tidak ternilai harganya. Iaitu SAHABAT. Engkau ibarat bintang yang bersinar menerangi kehidupanku. Di saat aku kesedihan, engkau berada disisiku mendengar segala rintihan hati, engkau tidak pernah mengeluh ketika bersamaku. Engkau telah mengukir senyumanku di saat kita bersama. Sedih.berduka mahupun gembira. Aku tahu aku banayak menyusahkan dirimu yang bergelar SAHABAT . apakan daya aku ini hanyalah manusia biasa yang penuh kelemahan. Ketika dulu kita pernah bergaduh dan bertengkar . iu bukanlah bermakna kita membenci satu sama lain tetapi mengukuhkan lagi kasih sayang seorang SAHABAT. Aku berkawan denganmu bukanlah unuk mengejar popular mahupun kebendeaan TETAPI kerana ALLAH swt. Tambahan pula, engkau telah mencegah diriku ketika diriku LEKA melakukan kesilapan, memberitahukan kebenaran yang belum pernah ku dengar dan menunjukkan diriku jalan yang benar. Sekarang baruku SEDAR apa itu ERTI SAHABAT ??yang selama ini kucari. Aku bersyukur padamu YA ALLAH.. terima kasih YA ALLAH






- chocolate of abY crew-



A.T.I.E.N






No comments:

Post a Comment