Tuesday, February 21, 2012

hey hey hey :)

Assalammualaikum .

apa khabar sayang sayang sekalian . rindu ohh dekat korang. rindu setengah mati . cehh :D haritu haifa mizah nani keluar kan pergi time square. aku nak join tapi ada tutor pulak :'( tapela . lain kali ghathering lagi . bagi cukup lima belas baru aku belanja aiskrim sorang satu .

ada beberapa benda aku nak cakap dekat sini :
  1. firstly.apasal gambar dekat sidebar tak cukup limabelas ? jawab jawab . hajar, aby , pm . jangan reti berfesbuk je eh. letak gambar cepat. alya yang MIA ni punn ada gambar . apalah korang ni -..-'
  2. taniah kepada yang sedang bekerja dan sanggup berkongsi pengalaman dengan kita semua. jealous oh aku korang dapat pegang duit sendiri . dapat usha brother hensem tetiap hari . yang paling penting, ehem ehem. mohon belanja :)
  3. orang plkn jangan lupa letak gambar latest dekat sini taww. kalau boleh letak gambar before and after plkn eh . nak tahu beza putih hitam kurus gemuk :D okay aku kena pergi jugak nanti umur duapuluhempat. time tu, sila bahan aku .
  4. orang yang ada lesen P motor dan kereta. ta reti reti nak datang nilai ke? aku tunggu korang ni . boleh aku tunjuk korean boys ala ala kpop :) negro pun ada jugak. ikut citarasa masing masing yang mana satu pilihan hati .
  5. lagi satu if korang buat post dekat sini make sure letak nama eh, senang aku nak tahu siapa punya cerita ni . letak gambar pun boleh. gambar korang lah, bukan gambar retiss :D
  6. aku rindu korang gila . jangan lupa aku . okay bye :')
INTI International University,
Ilifilza Anis Rusli yang comel :)

No comments:

Post a Comment