Thursday, June 2, 2011

the tremendous event

GURU PEMANDU KEJAYAAN

tbe2 rse membuak2 nak penuhkan blog nih.
mcm nak qada' bln2 lepas

teringat event kat skula hari tuh.
event yg lepas ni kite xkan sambut lagi xcept kita masuk maktab mcm ihsan.haha.
ape lagi kalau bukan HARI GURU!

ni buleh kate sambungan cite lawatan ri uh.
memang keje gile!!
mane xnye straight balek uh sambutan.
n aku yg mergkap ajk dewan memng x cukup tanah bejalan.
n seyes without AZRA FASIHAH terchenta+ ace n the gang..it wouldn;t work.
even org kate pape pon pasal backdrop uh, bagi aku tuh hasil karya teragung penah aku lihat [ayat hiperbola tahap cipan].

end of luahan hati as ajk dewan.

cite pasal program hari uh.
pasal belakang pentas memang yg makan nangka je tau getahnye camne,kiki : ]
but neva eva forget bout the raining part.
tuh bukan setakat raining cats n dogs tapi da masuk kilat sekali.
it all started bile masa persembahan da lari.
then pentomen f5 kne cut.
next come the heartbreaking slideshow of da boyz (sape ade tolong post at cni)
bagi aku tuh da greatest hari guru sepanjang 5 taon,
tapi memang tak dinafikan..batch kite memang suke wat rekod..haha.
then sampai mase datin bersara.

we currently should call it a day:

tapi ade mesej yg hamba nak sampaikan di sini ya!
sedar x yg cikgu2 memang banyak berkorban tok kite.
hari tu lepas aku merenung CIKGU MUSTAFFA waktu perkgan ilmu , taula beliau memng sangat gigih.
same goes ngan cikgu2 lain.
jadi utk sesi muhasabah pagi nih.. ingat promise kite dpt result gempak as a sign of appreciation kite kat cikgu.despite the happiness of our parents.

so belog nih pon mcm aku pnye da.
tapi tape kan membebel ari nih jek.
special day,,{x memasal}

pesanan khidmat masyarakat uleh,
m.i.c.h.o


No comments:

Post a Comment